“Zo heb je ijsthee nog nooit geproefd” is het thema rondom de Fuze Tea personeelschallenge onder horecapersoneel van maandag 14 mei tot vrijdag 18 mei. Fuze Tea, het ijstheemerk dat begin dit jaar werd geïntroduceerd door Coca-Cola, maakt zich hiermee samen met u op voor een geweldig mooie zomer.
Geïnspireerde en enthousiaste medewerkers zijn daarin belangrijk om gasten goed te kunnen informeren en te stimuleren om de unieke en verrassende smaken van Fuze Tea te proeven.
Fantastische prijzen
In de actieweek van 14 t/m 18 mei maken horecamedewerkers iedere dag kans op fantastische prijzen. De meest originele inzendingen winnen een Vespa (1), Ipad (2) of Beats Solo koptelefoon (2).
Hoe doe je mee?
Upload een originele foto met Fuze Tea op www.cocacolavoorondernemers.nl/fuzeteachallenge en maak kans op die fantastische prijzen. Naast prijzen voor medewerkers worden ook de 5 hoofdprijswinnende ondernemers beloond. Zij krijgen een gezamenlijke advertorial incl. foto en kort interview in de Entree editie van 12 juni.
Uw gasten kunnen deze zomer niet om Fuze Tea heen met sterke media inzet, oa. op TV, een Horeca abri campagne, sampling en Fuze Tea experciences op alle festivals én natuurlijk in uw horecazaak.
Tip: Verras uw gast en geef de suggestie voor één van de heerlijke Fuze Tea Fusions Mango Kamille of Peach Hibiscus! Perfect geserveerd in een 0,2L horecafles, in bijbehorend uniek glas met ijs, munt en sinaasappel. Hét ideale terrasdrankje voor deze zomer!

